Archive for the ‘buddy’ Category

Selamat Hari Lahir Noorfadzilah binti Kadar Bawa

April 21, 2010

Ok. Sebenarnya semalam (20/04/2010) adalah hari lahir Cik Fad ke-26. Tapi disebabkan Isnin kedai kek tu tutup, malam tadi baru aku dapat buat kek cawan untuk dia. Tiba-tiba dia cuti pulak hari ini sebab nak pergi buat kad ibu mengandung (ya, Fad mengandung 4 bulan). Makanya aku yang dah sememangnya terlambat ni, jadik maleh nak kerja. Makanya (lagik) aku pon siapkan laa baju budak ‘Bintang Violet’ yang nak berkonvo minggu depan ittew…. 🙂

yang ado….

kawan sekolah.

Ogos 13, 2009

15:44] suhairar: apa custom mesej aku lak skang?
[15:44] intan azidi: ko kemaruk status ni apehal
[15:44] suhairar: heeeee
[15:44] suhairar: ckp jee laaa
[15:45] intan azidi: aku (sue) besfren yati yahya

KAWAN

Jun 30, 2009

kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang…….

kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros , dipandang cantik dipegang sakit…..

kata atuk,
KAWAN tu seperti air, terus mengalir…..

kata nenek,
KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ….

kate sedare,
kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan !!

kata abang,
KAWAN tu seperti lembu, mengikut saje ape dikata………

kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan….

kata adik,
KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde……..

kata aku,
ka wan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTILEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!

dia tetap kawan ….
tau tak sebab ape???
sekali aku dah ka wan ngan diaselamanye dia ttp ka wan aku…
itu cara aku berka wan ..!! Wink

Walaupun kita mempunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.

walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.

~think~

Teka Teki : Siapa Aku?

Jun 11, 2009

Aku, masa susah carik kawan.
Aku, masa nak pinjam loan carik kawan.
Aku, masa ada masalah ngan pasangan carik kawan.
Aku, masa ada masalah ngan kawan kat opis carik kawan.

Cuba teka, siapa aku?

Dilindungi: Apa tajuk?

Februari 7, 2009

Kandungan ini dilindungi kata laluan. Untuk melihatnya sila masukkan kata laluan di bawah.