Work Is Boring

Minggu lepas dah pergi ’60minutes Talk’ dengan pakar kaunseling jabatan, tapi masih tidak membawa apa-apa perubahan! Dah cuba banyak teknik tapi masih…B.O.S.A.N !!

TolooOOooOOoooOonngGGgggGggGgggg!!

Tapi aku rasa bukan salah aku laa *ini bukan alasan*. Serius. Ini adalah kegagalan pihak pentadbiran dan pengurusan pejabat. Pembahagian tugas yang tidak sekata dan tidak efisyen. Perancangan jabatan juga gagal dalam menyediakan tugasan untuk kakitangan. Akibatnya aku ni dikira ‘pengangguran tidak ketara’. Ada kerja tapi tiada kerja!¬† Bukan aku malas nak cari kerja, tapi kang aku terlangkah kerajinan orang dan aku taknak laa menunjuk-nunjuk kebolehan aku kan… :p

Nak siapkan kerja sekolah pon…mood tak mariii ! Adeehhhh.

Apapun, memang aku rasa….my

Tinggalkan Jawapan

