Sad..very sad *baca macam Neytiri-Avatar*

Ok. Ada beberapa perkara kebelakangan ini buat aku sedih.

1) Bila adik sendiri *yang aku sangat sayang walaupun aku tatau nak tunjuk* hilang timbang rasa dengan aku.

2) Bila aku tak dapat APC sebab aku nak beli peti ais baru. HAHA. Tak. Bila orang cakap aku ni tak dapat APC sebab aku tak layak…attitute hancus. Ehhh….bukan ke APC tu rotate award? LAYAK SANGAT KE YANG DAPAT TU????

3) *Yang ni paling sedih* Bila aku buat seikhlas-ikhlasnya tapi kena tembak masa post-mortem-event

Aku saja laa bercakap dengan Aman JPNIN tadi (dia ni budak Kelantan yang hati baik punya). Dia remind aku, ‘waktu kaksue sedih ni laa paling sesuai nak berdoa.’ ‘Allah kasi kaksue ujian ni untuk kaksue sebab nak hapuskan dosa kaksue yang lalu dan nak bagi sesuatu yang lebih baik untuk kaksue’.

Ehhh….ini ayat selalu aku bagi kat orang, tapi kali ni aku yang terlepas pandang. Tapi ini lah dia brothers in Muslim – ingat mengingati.

Astaghfirullah al’azim = Aku mohon ampunan kepada Allah Yang Maha Agung.

Tinggalkan Jawapan

