Jatuh Sakit

Dah masuk semester 3/4 ni baru aku perasan. Memang badan dah masuk 3series ni….daya ketahanan kurang. Tapi aku masih tak sedar diri. Hari kuliah aku tak fokus, akibatnya dah nak final macam ni kena laa pulun.

Terkejar-kejar dan tanpa rehat. Mana laa badan nak tahan. Sekarang bila dah sakit, sapa yang susah? Diri sendiri jugak..

Aku masih ada 3 lagi paper to go.
*Sila tadah tangan nak doa sekarang*
Ya,Allah. Kau berilah kekuatan kepada hambaMu ini.
Rahmatilah aku dengan limpah kurniaMu.
Permudahkanlah perjalanan ku.

KepadaMu aku sujud dan memohon .
Amin Ya Rabbal A’lamin.

Tinggalkan Jawapan

