Rawak

1.   Aku suka buat entri pada hari Isnin. Kebanyakan entri aku adalah pada hari Isnin. Ada dua kemungkinan di situ. Pertama : mungkin kerana hari Sabtu dan Ahad aku berada di luar kotak kehidupan aku yang pegun itu. Kedua : mungkin kerana Isnin selalu membawa ‘suasana hati Isnin’ atau kata orang sekarang, Monday mood.

2.   Damn the internet…atau server beautifulnara.com! *marah, sebab tu ada tanda seru* Aku mahukan cerita artis yang keji di kala petang begini.

3.   Sebetulnya aku kena dapatkan maklumat untuk assignment OB, Marketing Mgmt & English, sebaliknya aku penuhkan hari ini dengan meng-google Redza Minhat. *sambil buat entri ini sambil google lagik fasal dia. tup-tup terjumpa info dia baru jer kahwin.huhuh..eehhhh, apsal kau sedih pulak sue???*

4.   Ok. Blog aku bosan dan aku adalah sangat mengantuk. babai.

Tinggalkan Jawapan

