Isnin

Ohhhh…kebosanan aku masih belum terubat. Aku masih lagi buat lompatan-dari-blog-ke-blog. Walhal laporan TBS aku masih belum siap dan perlu dihantar besok. x_x. Walhal jugak setiap wiken kelenjar adrinaline aku merembes dengan banyaknya. Maksud aku, kalau pergi kelas tu aku sentiasa bertenaga dan bersemangat dan ber-gediks. Haha. Oh, yang ni aku suka tapi orang lain tak suka.WootTt..WooOOottT!. Takpe. Tak luak syiling dalam poket aku. :p

Aku tengok kebanyakan blog menulis pasal diri sendiri. (ye laa kan, personal blog. ikut suka laa nak tulis apa). Tapi ada sesetengah blogger perah otak sebab nak buat entri mantop untuk follower. (pon takpe. sebab tak menyusahkan aku). Makanya tidak salah laa selama ni aku asyik tulis pasal diri sendiri walaupon nampak macam narsisis. hehu~
Cuma selepas ini aku akan elakkan entri berbaur emosi di sini.

Sekian.

p/s: Ahad ni dah raya. Bermakna takde laa aktiviti berjimba-jimba di dalam kelas wiken ni. Dalam poket pon duit tak berapa nak ada. Tapi gua cool jer.heh~

Tinggalkan Jawapan

