Tak paham

Budak kelas aku semua tak faham Dr.Adib ajar.
Aku pulak, bukan tak paham dengan Dr.Adib…tapi dengan diorang tu.
Tak paham betul ntah apa semua nak komplen.
Abis, kata bekajar kat U kan…takkan semua nak bersuap.
Betul, kami ni bekerja dan tak cukup masa terutama macam aku yang ada tanggungjawab ni kan. But….chill man~~ Aku cool jer,apa kes? haha. Sekali keluar result baru laa aku nak menanges air mata darah. LOL.

Bukan Dr. Adib je, sekali dengan Dr. Fariq pon depa komplen. Gua…seperti biasa….ok jer. haha. mak layaaann jer nokkss! Pastu Vithya dan Lucas leh heran lak kenapa aku cam insisst dan kebal daripada hasutan mereka untuk bertukar ke kelas Dr.Ruhanita. haha. itu double LOL. Aku bukan apa, kadang-kadang kesian lak dengan lecturer ni. Betul, mungkin Dr. Fariq tak sehebat Dr. Ruhanita, terutama dari segi pengalaman, jantina…semua tu memainkan peranan. Dan betul juga, sebagai student aku tak perlu fikir faktor kesian tu…patutnya aku kena fikir yang terbaik untuk pelajaran aku.

Tapi aku percaya semua ini ada hikmahnya. Mana laa tau kan nanti aku jadi pengajar pulak kan. Pastu semua orang tak suka aku, masa tu mau terimbas kenangan kauuu! DAN..alhamdulillah buat sementara ini aku faham jer dan selesa jer dengan method Dr. Fariq. Moga aku mendapat keberkatan dari-NYA. AMIN.


(apa kena mengena gambar ni dengan cerita di atas?? hahahah)

Tinggalkan Jawapan

