AKU SUKA amin~~

haaaa…suspen tak tajuk aku? hahahaha…
anyway, aku start jatuh cinta dengan amin 10 tahun yang lepas. bagi aku, amin pembantu yang sangat menyenangkan ati aku. tapi susah laaa nak jumpa sekarang ni. tup-tup cc shima cakap dia ada.

taraaa…

ehem, aku bukan ejen occay! cuma untuk kebaikan bersama, apa salahnya berkongsi kan? sharing is caring~~ siyes. amin ni sangat bagus. kalau seluar jean hangpa haprak sebulan tak basuh, hang rendam jer ngan amin malamnya. Siangnya dah buleh basuh masuk mesin. Konfem tak busuk/masam (macam kebanyakkan serbuk pencuci murahan). Mahal ker???? hahahaha…taklah mahal sangat, tapi mahal sket ar dari harga serbuk pencuci yang ada di pasaran. RM16 untuk 1.5kg. Buleh laa kan?

siyes teruja ni weh. tak sabar balik ni nak mendobi baju budak-budak ni yang ada kotoran degil~

chow.🙂

Tinggalkan Jawapan

