Tak Sabar :: Kegilaan Menjahit

Semalam aku melayan internet ni kan..*ate, takde kerja laaahh katakan*.
Rupanya punya laa mudah dunia ni sekarang dengan internetkan…siap dah ada jual pola. Bermakna, aku tak payah susah-susah nak ingat apa yang Lela ajar hampir berpuluh kali *hahaha*.Beli sahaja melalui online dan dah buleh gunting kain.

Aku tak sabar nak buat jubah untuk emak untuk raya ni.Alang-alang nak buat untuk mak, maknanya untuk aku, Lisa, Marina…semua aku bedal buat jubah je laaahh…senang bukan?? Hahahahahaha. Hahahahahaha. Hhahahahahah * gelak sepuasnya*

Kegilaan ini juga membawa kepada niat aku untuk mewujudkan satu lagi blog berkaitan dengan hobi masak dan menjahit. Nantikan pengumuman blog itu. Benda pertama aku nak buat ialah berkongsi minat dengan anda yang ada kemahuan menjahit dengan……..menjual sewing pattern dengan kerjasama Lela. yeay! Maknanya kalau anda nak belajar menjahit, tak ada masa nak belajar dan kurang faham dengan tutorial yang ada di internet, jangan risau. Dapatkan saja pola a.k.a sewing pattern itu daripada aku, dan anda dah buleh start menggunting!! Hebat bukan? Heeeeeeee……

Tunggu tau!🙂

Satu Respons to “Tak Sabar :: Kegilaan Menjahit”

  1. si comel Says:

    fuuuuyooooooooooooooooo!!!!! menajhit beb!!! wa tabik springggg sama kamu sis!!! hakhakkkk!!!

Tinggalkan Jawapan

