Tetiba aku yang hipokrit…..katanya.

Kalau aku salah, aku mintak maaf.
(bulan ni macam bulan minta maaf kat orang)

Tapi pernah ke orang lain concern apa yang aku rasa?

Takpe lah. Kalau kita tak salah, apa nak takut. Kalau orang dah tak sudi…takkan aku ternanti-nanti😦

B**I laa perasaan camni.
macam gampang jer nak nangis.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: