Apa punya bangang laaa arini….

Mula-mula bangun pagi. Semangat hoi. Pukul 7.00am dah keluar dari rumah. Pukul 7.20 dah berada di MARDI-Serdang. Pusing-pusing makan angin dan nak naik angin sebab tak jumpa dewan.hoho.

Oh Oh selepas bertanya tidak sesat jalan lagi. Lepas tu panjat bukit sambil tercungap-cungap semphot. hadoi. Gila poyo sampai awal ketua pengawas tak sampai lagi dan teruskan kepoyoan dengan terus buat kerja.

Waktu peperiksaan hampir tiba. Tetiba teringat nak semak nama sebagai pengawas cemerlang. Eh eh takde lah!!! Bergegas jalan ‘terhompap-hompap’  (bak kata Siti Nordiana) menuju ke dewan lagi satu. Takdo jugak!! Terus turun menuju ke tempat mendapat petunjuk seterusnya iaitu dalam kereta.

Dem! Adamson Hotel , Chowkit dowh!!!!! Gile rempit bawak motor macam nak mampos cepat. Pukul 10.00am baru tiba di tempat yang betul. Nasib baik keadaaan ‘terkawal’. (haha.sebab tiada siapa yang tahu kejadian sebenar sehingga entri ini di post).

Pengajaran : padan muka kau sue. lain kali tengok betul-betul jangan simpan surat tu dalam meja sampai hari nak pergi baru carik.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: