Archive for Mei 2010

gundah-gulana

Mei 24, 2010

oh oh…aku kena masak sesuatu.
hati aku gundah gulana~~ 😦

Advertisements

Dilindungi: it’s-not-that-hard-to-rid-off-these-people-from-my-life.

Mei 24, 2010

Kandungan ini dilindungi kata laluan. Untuk melihatnya sila masukkan kata laluan di bawah.

Mei 21, 2010

Tetiba aku yang hipokrit…..katanya.

Kalau aku salah, aku mintak maaf.
(bulan ni macam bulan minta maaf kat orang)

Tapi pernah ke orang lain concern apa yang aku rasa?

Takpe lah. Kalau kita tak salah, apa nak takut. Kalau orang dah tak sudi…takkan aku ternanti-nanti 😦

B**I laa perasaan camni.
macam gampang jer nak nangis.

Apa punya bangang laaa arini….

Mei 18, 2010

Mula-mula bangun pagi. Semangat hoi. Pukul 7.00am dah keluar dari rumah. Pukul 7.20 dah berada di MARDI-Serdang. Pusing-pusing makan angin dan nak naik angin sebab tak jumpa dewan.hoho.

Oh Oh selepas bertanya tidak sesat jalan lagi. Lepas tu panjat bukit sambil tercungap-cungap semphot. hadoi. Gila poyo sampai awal ketua pengawas tak sampai lagi dan teruskan kepoyoan dengan terus buat kerja.

Waktu peperiksaan hampir tiba. Tetiba teringat nak semak nama sebagai pengawas cemerlang. Eh eh takde lah!!! Bergegas jalan ‘terhompap-hompap’  (bak kata Siti Nordiana) menuju ke dewan lagi satu. Takdo jugak!! Terus turun menuju ke tempat mendapat petunjuk seterusnya iaitu dalam kereta.

Dem! Adamson Hotel , Chowkit dowh!!!!! Gile rempit bawak motor macam nak mampos cepat. Pukul 10.00am baru tiba di tempat yang betul. Nasib baik keadaaan ‘terkawal’. (haha.sebab tiada siapa yang tahu kejadian sebenar sehingga entri ini di post).

Pengajaran : padan muka kau sue. lain kali tengok betul-betul jangan simpan surat tu dalam meja sampai hari nak pergi baru carik.