Ini Entri Lepas Geram

Ok. Sila hindarkan diri anda dari terus membaca entri di bawah kerana terlalu banyak unsur mencarut yang akan memudaratkan.

Bangang laa kau ni. Apa kau sakit hati sangat dengan aku? Aku kebas boyfriend kau ke? Aku rasa kau takde booyfriend sebab perangai macam orang kampung kolot tu tiada siapa yang mahu. Bodek?? Lagi laa nampak sangat ketololan kau. Aku kemas bilik baucar ni untuk elakkan baucar 15 tahun lepas yang sepatutnya sudah boleh dihapus, bertimbun di sini. Tapi kau lebih rela tidur kat dalam bilik baucar ini pada waktu pejabat dengan rambut yang bersepah-sepah ditepinya, dan marahkan aku sebab dah keluarkan semua baucar itu dan menjadikan bilik ini sempit , DARIPADA menolong dan bekerjsama menyiapkannya bersama???

Sepatutnya kau tolong kemas sekali tapi ini yang kau canang pada semua orang apa yang aku buat ini untuk kepentingan aku. Nak tak nak aku terpaksa sebut, BABI lah kau ni!

4 Respons to “Ini Entri Lepas Geram”

  1. wani rembo Says:

    Muahahaaaa. gle arr k.sue mencarut… Takut woooo…hahhaaaaaa

  2. aku Says:

    astaghfirullah~~. haritu hari jahil dan mengikut kata shaitan. arini dah insaf🙂

  3. kecum Says:

    lebey baik kita buat x reti sama depa…nnt klu boss suh kemas, kita biar depa jer kemas..sbb boss pun sama berkomplot dlm hal ni kan

  4. sue Says:

    betol tu kak kechom. gua polak nengok muke bosss. fenakut dengan orang tua ittew.

Tinggalkan Jawapan

