Azam Tahun Baru

Tahun ni aku berazam nak ‘cantikkan’ kedatangan aku. Tapi awal-awal tahun jer dah 3 ‘merah’ berderet. Ni kalau En.Zack tau ni…sure takde harapan aku nak dapat AKC ni. whohoho.Gile poyo azam. Azam kedatangan tu tak poyo sangat, azam nak AKC tu tabley bla.

Camne pon Isnin ni aku cuba untuk datang awal. Lagipon CC Anita suruh carik baucar yang audit nak tu, tapi tak buat lagi. Bukan pe…dah petang-petang ni aku takut laa nak pegi bilik baucar tu. Kang tetibe diorang balik tinggalkan aku sebab tak perasan aku ada kat dalam tu camne?? <= ini bukan alasan taw! ehe…

Oklah. chaiyok2.

Tinggalkan Jawapan

