sialdangampang.

Manusia itu kenapalah sangat keji sifatnya? Kenapa kau sangat sakit hati dengan kesenangan orang lain? Apa salah aku sebab dapat laki hensem walaupun aku hodoh? Kau tau apa, INI KERJA TUHAN. kau sembahyang tonggang-tonggek tapi kau tak percaya dengan aturanNYA. kau bercakap pasal agama tapi hati kau kosong. Apa salah aku kalau nak berkawan dengan sapa aku suka? Aku caras jalan kau ke? Aku rompak duit kau ke? Aku susah dan miskin, kau yang kena feed aku ke? Jawab?? Jawab??

Silap aku juga sebab suka sangat menceceh. Silap aku jugak sebab terlalu percaya.
Satu pengajaran yang sangat memberi impak dalam hidup aku.
Terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

