Lagi Resepi (yang rasanya agak keji)

DSC03532

Taraaaa! Ok. Inilah dia sotong-masak-percik-yang-ta-nampak-macam-percik. Tu laa orang tua-tua kata, jangan pandang dari rupa.  Rasa dia…? Dem!

6 Respons to “Lagi Resepi (yang rasanya agak keji)”

  1. bintangviolet Says:

    la hai…masak percik ke…ingt rendang…haha..
    KOMEN UTK SOTNG MSK “PERCIK”…
    komen pertama dri mak:erm….blh la……sdap..
    komen kedua dri raihan:rasa daun kunyit…tp sedap…
    komen ketiga dari ana:mak aiii…pedasnye…kunyitnye sgt kuat smpai melekat di tgn beta…

    KOMEN UTK SOTNG MSK “GULA KABUNG”…
    komen pertama dri mak:kurg sntan..tp sedap..
    komen kedua dri raihan:manis tp sedap..
    komen ketiga dari ana:manisnye….na bg beta kencing manis ke hape…hehe…

  2. haku Says:

    Makacih cik ana kerana komen membina. Nanti I alter kasik sedap. Ni 1st trial. I pon tatau nape rasa n bau kunyit kuat sangat walhal taruk daun kunyit jaaa…tak taruk kunyit idup waima kunyit serbuk pon.

    Untuk sotong manis, memang terkurang santan sebab santan da masak sotong percik. huhuhu. Kemanisan berlaku sebab masak sambil mandi dan membiarkan sotong sendirian di dalam periuk sehingga kekeringan kuah, yang mendatangkan hasil kemanisan gile swine :p

  3. haku Says:

    Oh ya. Sotong macam tak masak sebab memang disengajakan masak half cook dengan harapan ana akan panaskan balik. Rupenyer terus bedal di pagi bute…ehe..

  4. bintangviolet Says:

    bukan slh gua….slh raihan…gua turun2 je gua msuk dpur n tgk kat sink da de bekas ksu yg xbsuh…gua bsuh n gua pgi kat meja n tgk raihan da pon siap ptg sutun itew…gua pon ingt dia da pnskan..huhuhu…

  5. iza Says:

    beb..gambau menarik siut…meh antau sini 5 ekor ja rasa ja bagi komen ……hhahahahahahahah..rajin hang beb

  6. haku Says:

    thanks jaa for the compliment. saje suke2 jer..tak rajin mane pown

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: