Kotak – Masih Cinta

Tik tik tik waktu berdetik
Tak mungkin bisa kuhentikan
Maumu jadi mauku
Pahit pun itu ku tersenyum

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu

Tik tik tik air mataku
Biar terjatuh dalam hati
Mauku tak penting lagi
Biar kubuat bahagiamu

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta

Kamu tak tahu hancurnya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta

5 Respons to “Kotak – Masih Cinta”

  1. zainura66 Says:

    dah mula nak teruk tu nak jangan dilayani sangat.

    Kurang gula tambah susu
    kurang susu tambah gula
    jijka dilayan hawa nafsu
    jika tak mati separuh gila

    letiiiiih nanti

    kalau dah tak boleh jumpa pak cik klik tulisan/alamat dibawah ini.

    http://pakcikli00.wordpress.com/

    Pak cik ni dukun asmara he…he…he..haaa..ha…ha.

  2. ::adik kaw:: Says:

    sejak ble lak berminat letak lirik lagu kt cni neh???

    anyway, i nk tny, u free x 30hb mlm? i nk serbu umah u….hehehehehehe
    da xde idea nk g dating kt ne…wahahahahahaha

  3. haku Says:

    meh ler datang. tade halll laaahhh. ko nak datang bpe orang long?

  4. haku Says:

    zainura66 : makacih yer..

  5. ::adik kaw:: Says:

    insyaallah…papehal, i contack u nnt…hehehehehehe…khamis mlm jumaat taw….masak sedap sikit…x ramai, 4 org jer…esok i confirm kn jd ke x….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: