…..Langkawi 1~

HUaArRRgghhHHH….mengantuk bai. Malam tadi baru sampai dari Langkawi. Best? Ok laaa…nanti aku hapdet gambar TERRBAAEEKKK aku kat sana…mueheheheh!

Banyak perkara berlaku kebelakangan ini. Tapi aku masih tidak sempat berblog. Selagi hal penggabungan kementerian ini tidak selesai, selagi itu kami ini macam panas bontot. Hari ini 1/06/2009, En.Amin dah keluarkan memo. Semua transaksi akan dilaksanakan oleh MOI. Aku nak watpe ni weh?? Aku tinggal nak clearkan semua kerja-kerja tertunggak sebelum 30/06/2009. Sebelum itu, aku nak BERCUTI. Ya, bercuti dengan budak bertuah tiga ketul tu. Ok lah, ADIOS.

Update on 22/06/09.

Seperti yang dijanjikan, ni haa gambar TERRRBAEEKKK sepanjang @ Langkawi. Lain-lain tu lebih kurang jaaa…muehehehehe….

underwater

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: