Archive for Jun 2009

KAWAN

Jun 30, 2009

kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang…….

kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros , dipandang cantik dipegang sakit…..

kata atuk,
KAWAN tu seperti air, terus mengalir…..

kata nenek,
KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ….

kate sedare,
kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan !!

kata abang,
KAWAN tu seperti lembu, mengikut saje ape dikata………

kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan….

kata adik,
KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde……..

kata aku,
ka wan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTILEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!

dia tetap kawan ….
tau tak sebab ape???
sekali aku dah ka wan ngan diaselamanye dia ttp ka wan aku…
itu cara aku berka wan ..!! Wink

Walaupun kita mempunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.

walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.

~think~

Advertisements

Jatuh Chenta

Jun 14, 2009

Sekali tengok..terus jatuh chenta…[walaupon aku sebenarnya tak berapa nak pakai kasut cenggini] ~ngaaa~

FAV SHOE

FAV SHOE 2

Aku Sangat Suke!

Jun 13, 2009

Aku memang gila tengok kain-kain ni. Sila laa layan dan jadi gila macam aku.

Teka Teki : Siapa Aku?

Jun 11, 2009

Aku, masa susah carik kawan.
Aku, masa nak pinjam loan carik kawan.
Aku, masa ada masalah ngan pasangan carik kawan.
Aku, masa ada masalah ngan kawan kat opis carik kawan.

Cuba teka, siapa aku?

…..Langkawi 1~

Jun 1, 2009

HUaArRRgghhHHH….mengantuk bai. Malam tadi baru sampai dari Langkawi. Best? Ok laaa…nanti aku hapdet gambar TERRBAAEEKKK aku kat sana…mueheheheh!

Banyak perkara berlaku kebelakangan ini. Tapi aku masih tidak sempat berblog. Selagi hal penggabungan kementerian ini tidak selesai, selagi itu kami ini macam panas bontot. Hari ini 1/06/2009, En.Amin dah keluarkan memo. Semua transaksi akan dilaksanakan oleh MOI. Aku nak watpe ni weh?? Aku tinggal nak clearkan semua kerja-kerja tertunggak sebelum 30/06/2009. Sebelum itu, aku nak BERCUTI. Ya, bercuti dengan budak bertuah tiga ketul tu. Ok lah, ADIOS.

Update on 22/06/09.

Seperti yang dijanjikan, ni haa gambar TERRRBAEEKKK sepanjang @ Langkawi. Lain-lain tu lebih kurang jaaa…muehehehehe….

underwater