Waktu

Ada waktunya tiba rasa bosan dengan apa yang aku buat sekarang ini.

Ada waktunya aku cemburu dengan apa yang kau ada. Sangat-sangat cemburu.

Tapi ini waktunya untuk aku terus dengan apa yang telah aku janjikan…!

5 Respons to “Waktu”

  1. adik kaw Says:

    org pn cmtu gak…..emp? kesimpulannyer…bersyukur r dgn pe yg kite ada….ateh, ble nk lanje mkn….hehehehehe…..

    • haku Says:

      meh ar datang umah. i buat spaghetti supa-dupa sedap wooo… and try my ice blended…slllrrrupppp..yummy!

  2. iza Says:

    beb….aku pun sama gak ……huhuhuuhu…kita serupa……

  3. adik kaw Says:

    ateh….dinner for 4 leh x?? hehehehehehehehe….
    ble ateh free n agak2 rajin??

    • haku Says:

      anytime bebeh! errr….ada baiknya lepas gaji..hua hua hua. pehtu…adat orang bertandang…bawak ler pape yang patut…mueheheh…

Tinggalkan Jawapan

