Salah

Harini adik start kerja. Ok, ada peluang untuk pow bila dah dapat gaji nanti. Tapi mula-mula aku telah di-pow.Dem! Aku teman adik pergi beli seluar dan baju. Tiba masa nak fitting baju. Aku tunggu kat luar. Pintu dibuka tanda adik dah salin baju. Tiba-tiba adik telah bertukar rupa. Apakah ini bilik tukar baju atau tukar rupa? Saiz adik mengecil dan kaler bertukar sangat hitam, ok? Siriyes seram kengkawan. Aku pon menjerit kecil, “adik!!”. Ok, aku tipu. Aku tak jerit pon. Tau dah mesti kes salah pintu laa neh. Aku bukan apa, tu la satu-satunya adik perempuan aku. Walaupon aku ni lebih cantik dari dia, tapi aku nak laa adik aku sentiasa gojes. Adik, jangan laa buat magis ni lagi. Bahaya woo… buatnya kau kekal berbentuk macam tu, camne?

Sekian.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: