Archive for 21 Mac 2009

1st Tag ever..

Mac 21, 2009

Do you think you’re hot?
Hot tak…polak ada laa dengan seketul dua manknusia kat ofis ni.
(polak dalam bahasa n9 bermakna paneh). Ekceli gua gojes…ehe..

Upload gambar kegemaran andauwan yang sangat cool

Kenapa anda suka gambar ini?
Uwan sangat cool. Motto uwan musti “Gaya, Mutu, Keunggulan”

Bila kali terakhir anda makan Pizza?
Ala…nak belanja, belanja jer laa..takyah tanya-tanya. gua ok ..

Lagu teraknir yang anda dengar
Yuna – Dan Sebenarnya

Apa yag anda sedang buat selain menyelesaikan tag ni
Layan 3 budak bertuah

Selain nama anda, anda suke dipanggil dengan panggilan apa?
Apa-apa pon boleh.. mak tak kesah ollss..

Tag 6 orang* soklan seterusnya berkaitan dengan orang yang anda tag!
Sebab gua takde nak tag sesapa, so gua takde laa jawab soklan seterusnya..

Advertisements

Salah

Mac 21, 2009

Harini adik start kerja. Ok, ada peluang untuk pow bila dah dapat gaji nanti. Tapi mula-mula aku telah di-pow.Dem! Aku teman adik pergi beli seluar dan baju. Tiba masa nak fitting baju. Aku tunggu kat luar. Pintu dibuka tanda adik dah salin baju. Tiba-tiba adik telah bertukar rupa. Apakah ini bilik tukar baju atau tukar rupa? Saiz adik mengecil dan kaler bertukar sangat hitam, ok? Siriyes seram kengkawan. Aku pon menjerit kecil, “adik!!”. Ok, aku tipu. Aku tak jerit pon. Tau dah mesti kes salah pintu laa neh. Aku bukan apa, tu la satu-satunya adik perempuan aku. Walaupon aku ni lebih cantik dari dia, tapi aku nak laa adik aku sentiasa gojes. Adik, jangan laa buat magis ni lagi. Bahaya woo… buatnya kau kekal berbentuk macam tu, camne?

Sekian.