Lisa disyaki kena denggi. Start demam Khamis minggu lepas. Semalam langsung tanak makan. Aku balik kerja, buat makaroni kuah kabonara. Licin 2 mangkuk. Pagi ni macam dah ok sket. Aku da siap buat breakfast dan lauk lunch, kena pergi kerja jugak. CC cuti. Ija tag aku. Nanti aku rajin aku buatlah yer…

   Aku suka baca blog orang. Sangat menghiburkan. Macam-macam kaler. Macam-macam gaya bahasa. Tapi aku tak berapa pandai nak menghibur orang, kalau orang baca blog aku sure orang cakap boring. Ayat aku skema. Kadang-kala kasar. Tapi takpe. Biarlah jadi diri sendiri je, kan?

Tinggalkan Jawapan

