Neng

Cakap pasal ada masa. Tolong woi!! Carikkan aku maid. Ma, cano neh? Carikkan aku ma.. Aku dah mengharap sangat kat worker bapak ko tuh. Cano ni??…huhuhuh…

Aku dah plan macam-macam kalau maid tu datang. Nak bawak anak-anak pergi perpustakaan, nak bawak pergi Balai Seni Lukis Negara, nak bawak lepak kat Lake Garden while do some painting. Kalau ada maid tu boleh laa tolong aku kontrol anak-anak aku yang tersangat aktif tu [eh, sepatutnya aku amik peluang ini untuk bersenam-mengejar anak-anak. yo lah sangaaattt]

Oh, ya. I took this opportunity to thanks my sista sebab banyak sangat tolong aku sewaktu dia menunggu keputusan periksa keluar ni. Adik, kalau ko nak kerja @ balik rumah mak, akak tak halang. Akak tak boleh nak depend kat kau jer. Maid ada @ tak bukan lagi jadi hal. Apa-apa bagitau akak.

p/s : ketiadaan adik nanti (camnapon tetap akan pergi, bukan selamanya ngan aku. InsyaAllah bulan Mac ni nak pergi PLKN. ntah-ntah sama kem ngan Diana Danielle~whoa~), akan mengembalikan aku kepada aktiviti dan jadual lama aku. huhuhuhušŸ˜¦

2 Respons to “Neng”

  1. adamysara Says:

    weh..adik hang pi LPPKN ka PLKN?
    len mcm jek nk pi LPPKN ni…

  2. haku Says:

    hahaha. thanks buddy. me amended it already.

Tinggalkan Jawapan

