geram.

GERAM 1
aku-yang-cun : hamboi..cantiknya.awat rajin sangat?
ahli PIIDLSM : biar la dia…dia nak tolong aku. aku ni kan dah tak larat.
sotong KURITA yang keji : memang laa kena cantek2. takkan nak hidup dalam kekotoran. tu laa sebab rumah orang melayu selalunya kotor.
aku-yang-cun : [dalam hati – eh. aku bukan kata suruh jadik pengotoq. kan ada perbezaan antara kotoq n cantek???. binatang-laut-yang-vodo! tetibe ko nak pissed-off sangat ni pehal????]

eee…geramnyer ngan binatang-laut-yang-vodo ni. ape dia ingat cantik sangat laa dan pembersih laa sangat dia tuh. dah sah-sah ko lagi pengotoq sebaabbb….ko tu STOR KUNYIT!…hua hua hua.

GERAM 2
Maz-Tot : Kak, ni ha..Kak-Perasan-Market-Evergreen suruh simpan borang kelompok ni sebab akak pakai kan?
aku-yang-cun : [dalam hati..lagi! – hooo…sebab aku yang selalu pakai, so semua lambak kat tempat aku laa???

apsal laa jumaat ini begitu menduga?

Tinggalkan Jawapan

