Lambat & tabiat

*sigh*
baru tadi baca email pasal mengeluh. tak baik.hmm.tapi aku bukan menyesal atau benar-benar mengeluh.cume lebih baik jauhkan.nanti jadi tabiat.

aku lambat lagi seperti biasa.dan..seperti biasa jugak aku telah menunjukkan skill aku di jalanraya.teringat aku kat satu awek skuter neh. dah la ko bawak skuter bontot besau.buat jalanraya macam tempat nak lenggang kangkung..tepi la woi!. eh.nampak cam ada peluang.aku pon mencuba nasib.tp tak lepas dan motor aku yang aku rasa berjantina jantan ni hampir menchium motor dia.time tu la dia telah mengangkat tangan dia dan melambai-lambai(jari satu ke atas) ke arah arah aku dengan gaya ala-ala cikgu tadika menunjukkan ‘jangan’.penuh gaya.tapi akak..tanpa perasaan tetap memotong dia dan kali ni telah berjaya..yess! sori beb.gua tak niat.tapi gua memang dah lambat niiiiiiiiii…

hasilnya..hmm…aku masih dapat mengekalkan reputasi aku.punch card aku tetap merah.hahaha.padan muke aku.nasib baik muke tak cicah jalan.time tu dah takde yang padan.warggghhhh..wah!wah!wah!ok.report sudah sampai.apa ni dah 23hb baru report sampai? ah lantaklah.janji siap aku punyer penyesuaian.puan wan..here i come.

p/s : ini adalah contoh lambat & tabiat2 yang timbul akibat dari lambat tadi.

Tinggalkan Jawapan

